INFLYTTNINGSFEST

I våras flyttade ju min käraste bÄlla tillbaka till Göteborg och igår var det äntligen dags för inflyttningsfest!
 
jag mötte bÄlla i stan och köpte bl.a fina muggar och bålingredienser. 
 och lite annat som man måste ha på fest!
värdinnan fick ta en ciggpaus från festförberedelserna för att lugna sina nerver.
sedan kom madeleine och det blåstes såpbubblor
 
och gästerna började droppa in
 
till exempel frida, som såg ut att vara väldigt tillfreds med livet.
det bjöds på tequila!
här kan vi ju anta att madde har sagt något som gjorde amanda upprörd...
en stilig pojkvän och vinkande gurls
 
 
 
folk hängde mest i fönstret hela kvällen, det var så otroligt varmt
så vi tog en paus och svalkade oss på gården
sedan lektes det jag har aldrig och dessa tjejer blev chockade över linus ankomst
när den inbyggda blixten åkte fram var det bäst att lägga ner kameran. så det gjorde jag.
 
En väldigt trevlig kväll, och min sista festkväll som tonåring. Då var det en jättebra idé att bli väldigt full (vilket jag inte ofta blir) tyckte jag. Idag känns det inte som en lika bra idé men kul var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback