RÖVA

Skolkade från min föreläsning idag. Den var två timmar lång och det var det enda jag hade att göra på hela dagen. Eller ja, skolkade och skolkade, vakande med en horribel huvudväk och något som kändes som feber, men ändå. 
Är helt omotiverad, oinspirerad och ständigt trött. Har någon äcklig rastlöshet i kroppen hela tiden men vet ändå inte vad jag vill göra. Inte för dagen och inte med mitt liv. Att läsa en kurs som jag inte vet vad jag ska ta mig till med gör bara saken värre. Väntar just nu på att hemtentan ska publiceras och när den är inlämnad är det över. 
 
Då kanske det är dags att plocka fram kameran på riktigt igen och ta kort på något annat än min majestätiska katt och min smaskiga lunch...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback